El CD Eldense abandona la zona de descens
L'equip blaugrana ha derrotat 0-1 el Cartagena amb un gol solitari de Marc Mateu
El Club Deportivo Eldense ha abandonat la zona de descens a Primera RFEF per primera vegada en vora quatre mesos després de derrotar el cuer, el Cartagena, per 0-1. Un gol solitari de Marc Mateu de falta directa ha donat tres punts als blaugrana, que els permeten superar el Saragossa en la taula, a l'espera que els aragonesos disputen el partit de la jornada 34 contra el Racing de Santander.
Els de José Luis Oltra han sigut molt superiors als murcians, enfonsats en la taula i amb peu i mig a Primera RFEF, però no han estat encertat cara a porteria. Fins i tot Juanto Ortuño ha desaprofitat un penal, que ha llançat als núvols. Tot i dominar clarament el duel, s'ha arribat al descans amb empat a zero.
El partit s'ha resolt amb una acció a pilota aturada només començar la represa. Marc Mateu, amb una centrada-xut, ha sorprés el porter valencià Pablo Cuñat Campos, que esperava que algú tocara la pilota, i ha acabat entrant directament a la xarxa. Després del gol, l'equip local s'ha estirat en buscat de l'empat, però Dani Martín ha estat molt segur i ha mantingut la porteria a zero.
Amb este triomf, l'equip d'Elda afronta les últimes huit jornades amb optimisme i amb les opcions de mantindre la categoria intactes.
Més llegit
-
Sanció de 650.000 euros a la VIU per obligar l'alumnat a identificar-se amb reconeixement facial en els exàmens
-
Dos dones ferides al centre de València en caure'ls un arbre pel vent
-
Catalá anuncia que se sancionarà a Compromís per "embrutar la ciutat" amb la seua nova campanya sobre transport
-
Avís taronja per vent fort, que ja registra màximes de 145 km/h a Xodos
-
L’hotel del Benidorm Fest llança un comunicat fals i es queda tan... Pancho
-
Presó sense fiança per a l'home acusat de matar el veí d'un tir a Catarroja