El CD Eldense es queda gelat a Burgos (1-0)
Un gol en el temps afegit ha consumat la derrota de l'equip blaugrana, que s'acosta perillosament a la zona de descens
El Club Deportivo Eldense se n'ha anat de buit d'El Plantío d'una manera cruel, després de perdre 1-0 contra el Burgos amb un gol en el temps afegit. L'equip blaugrana ha tornat a mostrar una imatge molt pobra lluny del Nou Pepico Amat, on només ha sumat 5 punts, i s'acosta perillosament a la zona de descens.
L'equip local ha saltat a la gesta amb més intensitat i ha tancat els d'Elda en els primers minuts de joc. Ian Mackay, que ha completat una gran actuació, ha evitat que el Burgos inaugurara el marcador en els primers minuts. A poc a poc, l'equip de Dani Ponz ha aconseguit traure's la pressió de damunt i no ha patit tant en defensa, però tampoc no ha generat gran cosa en atac han arribat al descans amb empat a zero.
En la represa, el Burgos ha tornat a eixir amb més energia a la recerca del gol, però no ha tingut encert de cara a porteria. Els dos equips han estat molt erràtics i han tingut nombroses imprecisions que han dificultat la circulació de la pilota. I quan ja semblava que tot acabaria en taules, ha arribat la jugada desgraciada del duel. David López, a la treta d'un córner en el quart minut del temps afegit, ha marcat l'únic gol del partit, que ha suposat la derrota blaugrana.
Tot i l'entropessada, els eldencs es mantenen fora del descens, però veuen cada vegada més a prop la zona perillosa. La setmana que ve caldrà intentar sumar en el duel autonòmic valencià contra l'Elx al Nou Pepico Amat.
Més llegit
-
Atenció amb les tronades fortes dimarts de vesprada
-
Mor un home de 52 anys en un accident de moto a Favara i un altre resulta ferit greu
-
José Antonio Marco, número 3 de Montero, dimitix després que se l'haja vinculat amb el cobrament de suborns d'empresaris
-
Metrovalència restablirà per complet el servei afectat per la dana el 27 de juny
-
La Comunitat Valenciana rebrà del govern espanyol 14.013 milions d'euros de les entregues a compte, un 10% més que en 2024
-
Junts vincula el suport a Sánchez al fet que garantisca el compliment dels pactes de la investidura