El Betis trenca la imbatibilitat del Vila-real
L'equip groguet ha perdut per 1-0 en un partit en què Gerard Moreno s'ha retirat lesionat
Després d'un inici de temporada immaculat, amb sis victòries i un empat, el Vila-real ha patit la primera derrota en caure per 1-0 contra el Betis al Benito Villamarín. L'equip groguet ha sigut millor en la primera part, però en la represa, en què Gerard Moreno se n'ha anat lesionat, s'ha vist superat pels andalusos.
Unai Emery ha tornat a canviar els onze futbolistes respecte a l'últim partit contra el Lech Poznan de la Conference. Després d'un inici amb un ritme frenètic, el Vila-real s'ha anat trobant cada vegada més còmode i ha començat a craer perill en la porteria defesa per Rui Silva. Lo Celso, Gerard i Jackson han disposat d'ocasions molt clares per a avançar els groguets, però el porter portugués ho ha evitat i han arribat al descans amb empat a zero.
En la represa, el Betis ha millorat les prestacions i el Vila-real s'ha mostrat més espés. Tampoc ha ajudat la lesió de Gerard, que ha abandonat el terreny de joc amb molèsties. Poc després ha arribat el gol de Rodri, el primer que encaixa l'equip groguet aquesta temporada en la Lliga. Emery ha buscat la reacció dels seus amb jugadors de refresc, però el ben cert és que els canvis tampoc han funcionat.
El Vila-real es queda quart, amb deu punts en cinc jornades, encara en zona Champions. Dijous espera el Hapoel Beerxeva israelià en la Conference i diumenge, visita el Ciutat de València el Sevilla, en un altre duel contra un rival directe en la lluita per les places europees.
Més llegit
-
Vota per la millor Falla infantil d’À Punt – Falles 2026
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 30 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Espartero - Ramón y Cajal guanya el ninot indultat infantil de les Falles 2026
-
MAPA | On i quan fan festa i revetles per Falles?
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi