El Betis-Elx tancarà la primera jornada de la Lliga
El Vila-real serà el primer equip valencià a debutar (dissabte 13 d'agost a Valladolid) i el València, ho farà diumenge al Mestalla contra el Girona
Ja es coneixen els horaris de les tres primeres jornades de la temporada 22/23 de la Lliga, que començarà el divendres, 13 d'agost. El primer equip valencià a debutar serà el Vila-real, que s'estrenarà el dissabte 13 d'agost a les 19:00 hores al José Zorrilla contra el Valladolid, un dels equips que han aconseguit l'ascens. El València haurà d'esperar un dia més per a jugar, ja que rebrà el Girona, l'últim equip que ha obtingut el bitllet per a la màxima categoria estatal, el diumenge 14 d'agost a les 19:30 h. El més tardà serà l'Elx, que protagonitza l'últim partit de la primera jornada: dilluns 15 d'agost a les 21:30 h al Benito Villamarín contra el Betis.
La Lliga també ha donat a conéixer els horaris de les dues altres jornades que es jugaran al mes d'agost. El València i el Vila-real jugaran el diumenge 21 i l'Elx repetirà dilluns. Els blanc-i-negres visitaran San Mamés a les 17:30 h i els groguets s'enfrontaran a l'Atlètic de Madrid, també com a visitants, a les 19:30 h. Els franjaverds rebran al Martínez Valero un altre equip nou en Primera, l'Almeria, el 22 d'agost a les 20:00 h.
En la tercera jornada, el més matiner serà l'Elx, que rebrà al Martínez Valero la Reial Societat el dissabte 27 d'agost a les 17:30 h. Després serà el torn del Vila-real, que visitarà el Getafe diumenge a la mateixa hora. El València tancarà la jornada dilluns al Mestalla, a les 22:00 h, contra l'Atlètic de Madrid.
Més llegit
-
Així és el calendari laboral del 2027: tres festius cauen en dissabte i Sant Joan torna a ser laborable
-
Quatre artistes abandonen la Secció Especial i el gremi alerta de la falta de rendibilitat del sector
-
Un home mata la filla de tres anys a Torrevieja i després se suïcida
-
Un xiquet patix amputacions de quatre falanges per un petard de la Cremà d'una falla a Torrent
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Remuntada tant balsàmica com patida (2-1)