Yeremy Pino evita la derrota grogueta (1-1)
El Vila-real ha dominat el partit, però li han faltat grans ocasions per a véncer el Betis
Un gol de Yeremy Pino, que inicialment havia sigut anul·lat i el VAR ha validat, ha permés al Vila-real empatar contra el Reial Betis, que ha començat avançant-se amb un gol de Borja Iglesias en el minut 38, després d'una errada de Pepe Reina.
Una rematada de cap forçat de Gerard Moreno que ha anat desviat quan a penes es complien els dos minuts ha inaugurat un duel especial per al Vila-real, que divendres va complir cent anys, i que també suposava un retrobament amb històries creuades amb el xilé Manuel Pellegrini, l'entrenador del Vila-real amb més partits, i Quique Setién, que va dirigir el Reial Betis, del qual és soci.
Una errada del porter groguet Reina, a qui se li ha escapat la pilota, ha permés a Iglesias, format en les categories inferiors del Vila-real, avançar els visitants en el minut 38 d'una primera part molt igualada. En la segona part el duel s'ha mantingut igualat, però el canari Pino ha aconseguit empatar en el minut 55 i, encara que el submarí s'ha mostrat més incisiu en la recta final del xoc a la recerca del victòria, finalment la trobada s'ha tancat amb un punt per a cada equip.
Més llegit
-
Temporal de mar, pluja i neu la primera setmana del 2026
-
Nit de Cap d'Any freda i amb possibles plugims al litoral per a acomiadar 2025
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "Hi ha poca probabilitat de trobar-los vius"
-
Puja un 14% l'administració de vacunes contra la grip en comparació amb l'any anterior
-
Veïns del detingut per l'incendi de Crevillent en què ha mort una dona: "Va amenaçar de cremar-nos a tots"
-
Ferran Cano i Carmen Alcayde estrenen ‘La vesprada amb tu’ en À Punt