Directes
Ara en la televisió
FEM FESTA

El Llevant es fa xicotet al Camp Nou (3-0)

El Barça ha aprofitat l'entropessada del Reial Madrid per a convertir-se en el nou líder de la Lliga

Lamine Yamal i Carlos Álvarez disputen una pilota / LaLiga

El Llevant no ha competit contra el Barça. No és la seua lliga: uns lluiten pel títol, i amb la victòria de hui es col·loquen al capdavant de la classificació, i els altres tracten d'eixir de les posicions de descens a Segona Divisió.

Els precedents tampoc eren positius per als interessos granota. Després de tres derrotes seguides, no era l'escenari ideal per a reviscolar: en les setze visites anteriors, el Llevant no havia sigut capaç de puntuar al Camp Nou.

Però l'equip de Luís Castro ha estat a punt de donar la sorpresa amb un gol abans del primer minut. Carlos Álvarez ha pogut avançar els visitants vint segons després de la treta inicial, però el gol que sí que ha pujat al marcador ha sigut el de Marc Bernal al minut 4 de joc.

Joao Cancelo, el millor del Barça des del lateral esquerre, ha assistit Frenkie De Jong a la mitja hora de joc per a posar el 2-0 i llevar tota esperança a l'afició granota de puntuar a can Barça. Fermín López ha marcat el tercer amb un gran xut en la segona part. Mathew Ryan, el porter del Llevant, ha evitat una golejada més gran.

També et pot interessar