À Punt retransmet el Badalona Futur - Hèrcules, clau en la lluita per l’ascens
El partit, que es juga el diumenge 28 d'abril a les 12:00 hores, pot acostar els alacantins cap a l'anhelat ascens a Primera RFEF
La televisió d'À Punt retransmetrà en directe el partit entre el Badalona Futur i l'Hèrcules CF, corresponent a la jornada 33 del grup tercer de Segona RFEF. Es tracta d'un enfrontament clau per als alacantins en la lluita per l'ascens directe a Primera RFEF. La cita serà el diumenge 28 d'abril a les 12:00 hores, amb la narració de Raül Pina i els comentaris de Javier Subirats.
L'equip entrenat per Rubén Torrecilla afronta les dos últimes jornades de la competició com a líder, amb un punt més que el Lleida, dos més que l'Europa i tres més que el Badalona Futur. Per tant, els herculans depenen d'ells mateixos per a aconseguir l'anhelat ascens a la categoria de bronze del futbol espanyol.
L'Hèrcules s'assegurarà l'ascens si aconsegueix dos triomfs en les dos jornades que queden: contra el Badalona Futur en terres catalanes i contra el Lleida al Rico Pérez. Però, fins i tot, podria pujar amb dos empats, depenent d'altres resultats. El que sí que està clar és que l'ascens es decidirà en l'última jornada al feu alacantí.
El duel es podrà veure a través del canal d'À Punt Mèdia de la TDT. À Punt continua donant suport als esdeveniments i protagonistes més destacats del món de l'esport en el moment més important de la temporada.
Més llegit
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Una tempesta torrencial a Pego descarrega més de 100 litres esta matinada
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
L'anomenat "piròman del Saler" reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris