L'assignatura pendent de Corberán
Repassem els números del València lluny de Mestalla
El València té un problema fora de casa. Ho tenia amb Rubén Baraja i encara ho té amb Carlos Corberán. Durant les últimes temporades l'equip blanc-i-negre és una llàgrima lluny de Mestalla i el tècnic de Cheste, de moment, no ha sabut donar amb la tecla per a solucionar-lo.
Amb l'anterior entrenador, Rubén Baraja, només es van guanyar set partits de 37 a domicili. Sumant uns paupèrrims 29 punts de 111 possibles, és a dir, 0,78 punts per partit.
Amb Corberán, els números s'han millorat, però continuen sent preocupants: dos victòries en dotze partits, però amb un millor bagatge de punts: 12 de 36, és a dir, un punt per partit.
Eixe equip que no carbura fora de casa és el mateix que després dona la cara a Mestalla. Amb Corberán a la banqueta s'han aconseguit nou victòries en catorze enfrontaments amb una mitjana de 2,07 punts per partit davant de la seua afició.
Ara, el calendari, posa una prova de foc al València. Perquè dels pròxims quatre partits, tres seran a domicili: Demà contra l'Espanyol a Cornellà i després contra Girona i Alabés, tres equips teòricament de la zona baixa.
Més llegit
-
Mor un motorista de 42 anys en un accident de trànsit a Oliva
-
Les tempestes deixen una forta granissolada a la Costera i la Safor i registres de 30 l/m² en pocs minuts
-
Després d'un estiu amb calor de rècord, quina tardor ens espera?
-
Un sisme de magnitud 2,1 se sent a Santa Pola
-
Santa Pola, la població més feliç de la Comunitat Valenciana segons l'Spain Happy Index
-
Un accident a Sedaví complica la circulació en l'accés a València per la pista de Silla