Arcadi España sobre l’ATE de Mestalla: “L’administració ha de treballar sobre realitats”
El conseller de Política Territorial ha reiterat que el més important és finalitzar les obres del nou Mestalla
Les obres del nou Mestalla continuen sent un mal de cap per a l'administració valenciana. En aquesta ocasió ha sigut el conseller de Política Territorial, Arcadi España, el que s'ha pronunciat sobre aquest assumpte.
España ha explicat que la Generalitat necessita "treballar sobre realitats", "amb documents" i no només converses.
El conseller ha sigut clar respecte a l'actuació territorial estratègica (ATE), de la qual ha explicat que s'ha de complir, de la mateixa manera que s'han de complir la legalitat i els acords vigents amb la Generalitat. España ha dit que el més important, ara per ara, és "finalitzar les obres del nou Mestalla" i que la resta de projectes inclosos també són importants, però "accessoris".
Respecte del document que va registrar la setmana passada el València CF per a prorrogar l'ATE, el conseller ha assegurat que tant des de la Conselleria d'Economia com des de la de Política Territorial, l'estan valorant per a poder verificar la seua credibilitat.
Una credibilitat que considera perduda per part del València CF i que creu que el club de Mestalla ha de lluitar per recuperar-la tant amb les administracions com amb la massa social que li dona suport.
Més llegit
-
Les nou localitats des d'on podràs vore l’eclipsi solar
-
Investiguen una dona a Xirivella per vendre més de 400 productes falsificats per valor de 80.000 euros
-
El govern espanyol garantix que la reubicació de menors es farà a pesar del plantó del PP
-
Els festivals de música busquen recinte a València a menys de dos mesos de les primeres cites
-
Huit equips de bombers tracten d'estabilitzar l'incendi de Tibi, que té una evolució favorable
-
Estabilitzat l’incendi declarat al Racó de la Creu del Maigmó, a Tibi
Més vist
Més escoltat
-
07.04.2026 | 90 minuts
-
07.04.2026 | Les notícies del matí
-
07.04.2026 | L'hora de la cultura | L'homenatge a Josep Piera i "Teló de fons"
-
07.04.2026 | Àngels Gregori recorda Josep Piera, veu clau de la cultura valenciana
-
06.04.2026 | "El més viral", amb Fran Sevilla | Què està tramant Sandra Monfort? El projecte que podria implicar un exconcursant d'OT 2025
-
06.04.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part