Àngel Dealbert i Pablo Hernández abandonen la secretaria tècnica del CE Castelló
Els exjugadors alb-i-negres han decidit apartar-se del projecte esportiu, encara que continuaran vinculats al club de manera accionarial.
Àngel Dealbert i Pablo Hernández han anunciat aquest dilluns, mitjançant un comunicat, que amb l’única intenció de no perjudicar el primer equip, abandonen la parcel·la esportiva del CE Castelló "per discrepàncies a l'hora de planificar la pròxima temporada" amb el màxim accionista i propietari del club, José Miguel Garrido. De moment, els dos han anunciat que continuaran lligats a l'equip de manera accionarial, almenys fins al final de temporada.
Amb aquest anunci, Dealbert deixa el lloc de secretari tècnic que ocupava i Pablo Hernández les funcions en l'àrea esportiva. Juntament amb ells, abandonen el CE Castelló l'adjunt a la secretaria tècnica, Xavi Galván, i el coordinador del filial, Hèctor Mohedo, persones de confiança de Pablo i Dealbert.
En el mateix comunicat, els ara ja dos exdirigents del conjunt orellut anuncien que, una vegada acabada campanya actual, valoraran en quin punt es troben. Per a concloure, han demanat als jugadors, cos tècnic i afició "que ens deixem l'ànima per a aconseguir la salvació i per això no farem cap tipus de declaració al respecte fins que no finalitze l'actual temporada".
El CE Castelló, per la seua banda, ha emés un altre comunicat en què agraeix a Pablo Hernández i Àngel Dealbert "la seua dedicació, generositat i esforç pel club". També vol mostrar el respecte més absolut per les decisions de Pablo i Dealbert. L'equip alb-i-negre conclou el comunicat amb aquesta frase: "El CE Castelló ha sigut, és i serà la casa de Pablo i Àngel.
Més llegit
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O
-
Mazón diu que ara mateix no es planteja canviar zones de predomini lingüístic
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
Els embossos crònics en els accessos sud a València: la pista de Silla i la V-30 patixen col·lapses diaris
-
Vols cancel·lats i endarrerits als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2025 | Línia de fons
-
02.07.2025 | Línia de fons
-
3 de juliol - Un accident de metro causa la mort de desenes de persones a València (2006)
-
03.07.2025 | Obrim Meló amb Baovan i Hundred: els que ara triomfen també la van pifiar
-
04.07.2025 | Les notícies del migdia
-
03.07.2025 | Renaixement automobilístic, innovació post DANA, un mercat en moviment