Anderlecht - Vila-real: hora de la Conference
El submarí vol prolongar la bona ratxa i emportar-se un bon resultat per a la tornada a la Ceràmica
El Vila-real s'enfronta aquest dijous a l'Anderlecht en el partit d'anada a l'estadi Constant Vanden Stock de Brussel·les a Bèlgica. El submarí vol aconseguir un bon resultat per a poder encarar el partit de tornada amb més comoditats a la Ceràmica la setmana que ve.
Un xoc contra un històric del país belga, però que no passa el seu millor moment en la competició pròpia. És dècim a deu punts de les posicions europees, tot i que encara més lluny del descens.
Quique Setién ha recuperat tots els efectius que estaven lesionats, a excepció d'Étienne Capoue, que no ha pogut viatjar per uns problemes musculars d'última hora.
El xoc es podrà seguir a través de la ràdio d'À Punt Mèdia, en el programa Des de la banda amb la narració des de l'estadi de Xabier Rubert i els comentaris de Xavi Valls.
Més llegit
-
S'entrega l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Dos accidents i una avaria mantenen retencions quilomètriques de l'A-7 fins a mitjan matí
-
El València, golejat, no compareix al Johan
-
Sueca torna a convertir-se hui en l'epicentre de la gastronomia en el 64é Concurs Internacional de Paella Valenciana
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Mor un home en l'explosió de gas d'un bar de Vallecas, amb almenys 25 ferits