Amarg aniversari per a l'Ontinyent
Els jugadors i l'afició s'han dit adeu entre llàgrimes el dia en què el club hauria fet 88 anys.
El 30 de març de l'any 1931 van registrar oficialment l'Ontinyent Club de Futbol, fruit de la fusió de dos clubs esportius que existien a la ciutat. En els anys seixanta i setanta visqué l'època daurada, amb dos ascensos a la Segona Divisió, i des de fa un temps vivia la decrepitud, ofegat pels deutes econòmics. Deutes que finalment li han provocat l'extinció.
Aquest matí la plantilla i els aficionats s'han retrobat per última vegada en un acte de germanor i homenatge mutu. Uns 200 aficionats s'han reunit a El Clariano per corejar els càntics d'ànim a l'equip per última vegada davant d'uns jugadors totalment desbordats per l'emoció. "És el moment més trist que he viscut com a futbolista. Companys que ploraven, aficionats que ploraven i xiquets que ploraven sense comprendre perquè desapareix el seu equip. Mai oblidaré aquesta temporada, pel que m'ha marcat. Gràcies a tota la gent que ha vingut i pels missatges de suport", agraïa el defensa José Enrique a través del seu compte de Twitter.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
Daimús, Xeraco, Tavernes de la Valldigna i Orihuela, pendents de les analítiques de l'aigua després del tancament de les seues platges
-
Les farmàcies tancaran un dia en juliol per l'impagament de maig per part de l'administració
-
Vols cancel·lats i retardats als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
-
Entrar més tard al món laboral obligarà els joves a jubilar-se als 71 anys en 2065
-
À Punt duplica l’audiència de ràdio amb la nova programació