L'Almeria trenca la ratxa del Llevant (1-0)
L'equip granota podria perdre el lideratge després d'encaixar la primera derrota en sis jornades
El Llevant ha vist truncada la ratxa de cinc victòries consecutives, després de perdre 1-0 contra l'Almeria. Un gol solitari de Luis Suárez de penal podria deixar els granotes sense lideratge si l'Elx o el Mirandés guanyen els respectius partits.
L'equip entrenat per Julián Calero semblava donar per bo l'empat davant d'un Almeria amb més urgències, que necessitava els tres punts per a tornar a la zona de play-off d'ascens. Però les ocasions han brillat per la seua absència en la primera part i s'ha arribat al descans amb empat sense gols.
L'equip granota ha millorat en la represa i semblava estar més a prop del gol, però un penal innocent comés per Ignasi Miquel sobre l'exgranota Marc pubill ha acabat de decantar el duel. El pitxitxi de Segona, Luis Suárez, no ha desaprofitat el regal i ha avançat els andalusos. Els llevantinistes encara han pogut empatar en el tram final, però ni Forés ni Espí han encertat de cara a porteria.
Tot i encaixar la sexta derrota en la Lliga, els de Julián Calero es mantenen Líders, a l'espera del que facen l'Elx i el Mirandés. I la setmana que ve visita el Ciutat de València el Racing de Santander, que està empatat a 59 punts amb els granotes.
Més llegit
-
Fins a tres accidents embossen l'accés i eixida de València per l'A-3, la CV-30 i la V-30
-
El TRAM d’Alacant recupera la circulació entre Hospital Vila i Benidorm després de les obres de duplicació de via
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
L'Aemet anticipa un hivern més calorós en què el comportament de les pluges és una incògnita
-
La Comunitat Valenciana encapçala la xifra de pisos d’Airbnb sense llicència que ha provocat la sanció del Ministeri de Consum
-
L’exsecretari de Presidència diu que no va dissuadir Pradas del confinament, sols li va aconsellar que consultara amb l’advocacia