Álex Baena s'acomiada del Villarreal
L'andalús deixa el club groguet després de tres temporades en el primer equip i en les pròximes hores es farà oficial el fitxatge per l'Atlètic de Madrid
Era un secret de domini públic, però el fulletó Álex Baena està a punt de resoldre's. El jugador andalús ha anunciat a través de les xarxes socials que deixa el Villarreal, club al qual va arribar al 2017, i en què ha jugat les tres últimes temporades amb el primer equip. En les pròximes hores es farà oficial el fitxatge per l'Atlètic de Madrid, que pagarà al voltant de cinquanta milions d'euros als groguets.
El migcampista, que ja va tindre ofertes de l'Aràbia Saudí en el mercat d'hivern, deixarà el Vila-real després d'una gran temporada, en què l'equip ha aconseguit la classificació per a la Champions League. El club s'ha mogut de pressa i ja ha fitxat el substitut, Alberto Moleiro. Baena s'ha acomiadat amb un emotiu missatge en què assegura que tornarà al Vila-real.
Més llegit
-
Retrocedix entre els hòmens jóvens l'empatia amb la igualtat i els drets LGTBI
-
Cap de setmana de temperatures en ascens que arribaran a màximes de 40 °C
-
La jutgessa de la dana reclama ampliar l'informe de l'autòpsia a una embarassada per a reconéixer com a víctima el fetus
-
“La Laboral de Cheste”: este dilluns, últim capítol de la sèrie ‘Informe’
-
Moren dos dones que van resultar ferides greus en l’explosió en un bar de Múrcia
-
Tornen a arxivar la causa contra Mónica Oltra per possible encobriment d'abusos a una menor