Alberto Moreno ja és groguet
El lateral esquerre arriba al Villarreal per a cinc temporades
El Villarreal CF ha aconseguit l'acord amb Alberto Moreno com a jugador del club per a cinc temporades. El defensa sevillà arriba com a jugador lliure després d'haver acabat la vinculació amb el Liverpool FC el mes de juny. Amb les proves mèdiques superades, Moreno firmarà el contracte amb l'entitat grogueta demà de matí a la Ciutat Esportiva i farà el primer entrenament amb els companys. Més tard, a les 12:30 hores, el presentaran a la sala de premsa com a nou jugador del Villarreal.
Alberto Moreno suma una Champions League amb el Liverpool CF de la passada temporada i una Europa League amb el Sevilla FC, a més de ser internacional amb la selecció espanyola i comptar amb un campionat sub-21. Amb 16 assistències, 6 gols i un total de 141 partits amb el Liverpool FC al llarg de cinc temporades, el lateral esquerre de 27 anys torna a la lliga espanyola, una lliga que coneix molt de prop després de passar pel Sevilla, on va disputar 62 partits oficials.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Alerta taronja per pluges i tempestes molt fortes a Castelló i València
-
València tanca parcs i cementeris i suspén el Certamen de Bandes per l'alerta de pluja
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'UME es desplega a la Ribera Alta de l’Ebre (Saragossa) per alerta roja de pluges torrencials
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol