Aficionats del València CF reclamen l’ús del valencià
Vora 6.000 persones se sumen a una petició en la plataforma change.org després que l’speaker de Mestalla parlara en castellà en el Trofeu Taronja.
Al voltant de 6.000 persones han firmat una petició en la plataforma en línia change.org per a demanar l’ús del valencià en les comunicacions oficials del València CF.
La reclamació naix després que l’speaker de Mestalla utilitzara el castellà en el Trofeu Taronja, després de més de 20 anys d’ús del valencià en la megafonia de l’estadi valencianista.
L’afició blanc-i-negra ha mostrat el seu malestar a través de les xarxes socials, fet que ha acabat amb la creació d’aquesta petició a través de la coneguda plataforma.
Per la seua banda, el València ha assegurat que no hi ha canvis en la política lingüística del club i que seguirà alternant el valencià amb el castellà en totes les seues plataformes, inclosa la megafonia de Mestalla.
Més llegit
-
Una onada de robatoris atemorix el Poble Nou de Sant Rafel, a Cocentaina
-
Baixa la incidència de la grip, però repunten les infeccions per covid i virus sincicial
-
Plats al vapor, exercici i desconfiar de les dietes miracle: els consells dels nutricionistes per a frenar els excessos
-
El rei apel·la a preservar la convivència, demana diàleg i exemplaritat i alerta del “fàstic” per la tensió política
-
Una avaria en la senyalització de Chamartín retarda una hora un AVE procedent de València
-
El Betlem Monumental de Cullera celebra 50 anys de tradició artesana