1-0, el València cau per la mínima davant el Getafe
Els de Marcelino han dominat bona part del partit, però sense pólvora en la davantera.
Partit d’anada de quarts de final de la Copa del Rei que ha començat amb el conjunt local donant-li la iniciativa al València. L’equip de Marcelino ha manat pel que fa a possessió durant els primers instants del partit i ha menejat el baló amb criteri, tant pel centre com per ambdues bandes.
Tocs i més tocs que han fet desesperar el tècnic blau, José Bordalàs, però que no s’han traduït en cap tir a porta, fins al minut 20, quan Kang In ha avisat Chichizola després d’un bonic detall tècnic dins l’àrea.
El domini valencianista hauria pogut quedar en pura anècdota si, en la primera incursió del Getafe, Jaume Doménech no arriba a neutralitzar una enverinada cabotada d’Àngel Rodríguez. Era el minut 27. A partir d’eixe moment l’equip blau ha despertat i el control del partit s’ha equilibrat un poc més.
Tant és així que Ángel ha tornat a posar a prova els reflexos del porter d’Almenara en dues ocasions, al minut 40 i al 44.
La segona meitat s’ha iniciat de manera semblant a la primera, amb llargues possessions del València, encara que amb una diferència: la presència en el camp de Rodrigo Moreno, que ha substituït Santi Mina.
I de nou, com ha passat en els primers 45 minuts, el Getafe ha anat espolsant-se a poc a poc el domini valencianista. Per contrarestar-ho, Marcelino ha fet un canvi defensiu, Piccini per Vezo i un altre ofensiu, Txérixev per Gameiro, que ha abandonat el terreny de joc coixejant després d’una dura entrada d’Arambarri. Des d’eixe instant, el partit ha entrat en una dinàmica d’interrupcions en el joc per entrades fortes, protestes i targetes.
Fins al minut 77, quan els locals han vist diana: Jorge Molina, a qui li ha caigut un baló dins l’àrea, ha retallat Lato per a llançar un obús que s’ha colat dins la porteria de Doménech després d’haver colpejat en el travesser. Malgrat el domini dels valencianistes en bona part del partit, no hi ha hagut reacció i el duel ha acabat 1 a 0. En el partit de tornada, d’ací a set dies a Mestalla, pot passar de tot.
Més llegit
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Mor una dona després de patir un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d'Uixó
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
L’Imserso entra en crisi: els hotels de Castelló alerten que el programa ja no els compensa
-
Un jove palestí que va viure a València demana ajuda perquè l’evacuen de Gaza