El València Basket sua de valent per a passar a semifinals (88-81)
L'equip taronja ha derrotat novament el Joventut en un partit molt treballat i ara s'enfrontarà al Perfumerías Avenida de Salamanca
El València Basket ha aconseguit la classificació per a les semifinals del play-off pel títol de la Lliga Femenina Endesa amb més patiment de l'esperat. L'equip taronja ha tornat a derrotar el Joventut de Badalona per un ajustat 88-81, en un partit molt treballat. Ara les de Rubén Burgos s'enfrontaran al Perfumerías Avenida de Salamanca.
Les valencianes no s'han trobat mai còmodes del tot i han acabat el primer quart per darrere de les catalanes (17-19), liderades per Coulibaly i Dembele. L'equip taronja ha aconseguit capgirar el marcador en el segon quart i ha anat per davant (41-39).
Però les visitants no s'han rendit i han aconseguit, fins i tot, igualar l'eliminatòria en la represa (43-47). Un temps mort de Rubén Burgos ha despertat les jugadores que, liderades per Alba Torrens, autora de 24 punts, han tornat a portar la calma a la Fonteta. Encara que no ha abaixat mai els braços, el Joventut ja no ha tingut resposta i la victòria s'ha quedat a casa.
Ara les taronja s'enfrontaran a doble partit al Perfumerías Avenidas, amb l'anada a Salamanca dijous i la tornada a València diumenge. Serà una eliminatòria clau en les aspiracions taronja de jugar l'Eurolliga la temporada que ve. Només val passar a la final per a aconseguir el preuat objectiu.
Més llegit
-
Mor ofegat un xiquet de vint mesos en una piscina particular de Tous
-
La platja de Daimús queda sepultada per tones de canyes arrossegades per la dana Adam
-
El canvi a l’horari d’hivern arriba diumenge: a les tres de la matinada seran les dos
-
Feijóo, sobre les pròximes generals: “A la Comunitat Valenciana és a la que més li interessa el canvi”
-
Peter Lim ven el 42% de les accions del València a Pitchwise Holdings
-
Dos fugitius buscats per homicidi i detinguts per robar a Oliva queden lliures per passar a disposició judicial fora de termini