El València Basket es retroba amb el triomf en l'Eurolliga
L'equip taronja ha derrotat 98-84 el París i es consolida en el top 6
El València ha tornat a la senda de la victòria en l'Eurolliga. L'equip taronja, que havia perdut els dos últims partits, ha derrotat 98-84 el París al Roig Arena, amb una exhibició anotadora de Kameron Taylor, autor de 28 punts i 33 de valoració. Amb este nou triomf, els de Pedro Martínez, que s'ha convertit en el tècnic amb més partits dirigint els valencians, es refermen en els primers llocs de la classificació, que donen accés directe als encreuaments de quarts de final.
Els taronja han començat molt bé el duel, amb una gran defensa i molt encertats en atac (15-2). Una tímida reacció visitant ha ajustat el marcador en el descans, encara que la superioritat del València Basket era molt evident (50-42).
El pas pels vestidors ha revitalitzat l'equip de Pedro Martínez, que ha tornat a escapar-se en el marcador (62-44). Els francesos han aprofitat la relaxació local per a reduir la renda, però el ben cert és que no han tingut opcions de guanyar en cap moment.
Més llegit
-
Una desfilada de devoció per a teixir un crit de pau
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
La Comunitat Valenciana s’acomiada del ponent amb un augment de la nuvolositat i un descens de la temperatura
-
Carsí es disculpa per no acabar falles i lamenta "la falsa lucidesa d'un taller moribund que no va donar més de si"
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
Retards generalitzats en les connexions ferroviàries amb origen i destinació a Madrid per una incidència en la senyalística
Més vist
Més escoltat
-
17.03.2026 | 90 minuts
-
16.03.2026 | L’impacte econòmic de les Falles amb José Manuel Pastor
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Segona Part
-
17.03.2026 | Amunt i avall | Primera Part
-
16.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Tercera Part