El València Basket haurà de remuntar a la Fonteta
Un irregular València Basket, que va començar bé i al qual se li va fer llarg el partit, va caure aquest dijous en la pista del Ormanspor Genclik turc però ho va fer per un assumible desavantatge de dos punts que hauria de poder remuntar la pròxima setmana a la Fonteta per a passar a la següent ronda de l'Eurocup Women.
Els temors que tenia Rubén Burgos per la possible falta de ritme del seu equip després d'estar més de dues setmanes parat van desaparéixer d'inici amb la bona eixida de les seues. Amb una defensa alta i atenta i un joc ofensiu coral, van endossar al conjunt turc un parcial de 2-13 en quatre minuts.
No obstant això, a poc a poc, el conjunt turc va anar clavant-se en el partit gràcies als temps morts. De fet, després del descans i amb la confiança guanyada en el segon quart es va disparar l'atac local que, de la mà de Danielle Robinson va acabar per pegar-li la volta al marcador i bloquejar un València al qual van començar a tremolar-li les cames davant de les defenses alternatives del seu rival.
Sense idees i sense seguretat en ell mateix, l'equip de Rubén Burgos va permetre un parcial de 13-0 entre el final del tercer quart i l'inici de l'últim i que va facilitar les coses a les turques fins a la victòria final.
Més llegit
-
Mercadona anuncia una setmana més de vacances per als seus treballadors i una paga extra
-
Empat insuficient per a tancar l'any (1-1)
-
Comença la instal·lació dels primers mòduls destinats a restaurants a la platja de la Malva-rosa
-
El PSPV nomena la gestora d'Almussafes després d'apartar de la militància l'alcalde per la denúncia d'assetjament
-
La valenciana és la segona autonomia amb la taxa més elevada de víctimes de violència masclista durant l’estiu
-
Els líders de la UE acorden finançar a Ucraïna amb 90.000 milions d'euros el 2026 i 2027