El València Basket, candidat principal a aconseguir la plaça del Gran Canària d'Eurolliga
El conjunt canari va renunciar per motius econòmics
El València Basket toca amb els dits tornar a l'Eurolliga la pròxima temporada. La renúncia del Gran Canària a la seua plaça per motius econòmics li aplana el camí, però el club taronja és prudent i espera una confirmació oficial que arribaria a finals de juny.
L'Eurolliga ja ha fet el primer pas per a buscar-li substitut i el València Basket té totes les paperetes per a ocupar la vacant, segons avançà l'abril passat el director de l'Eurolliga, en la seua visita a l'Alqueria.
Marshall Glickmann és partidari que repetisquen els mateixos 18 equips que l'han disputada aquesta temporada, però alerta, Glickmann deixa el càrrec a finals de juliol i ressorgeix l'objectiu de l'Eurolliga d'expandir-se per altres mercats.
Els equips propietaris amb llicència permanent donaran 4 invitacions. Dos semblen clares als finalistes de la lliga adriàtica, Partizan i Estrela Roja; l'altra serà per a la Virtus de Bolonya i l'última podria ser per als taronja.
Més llegit
-
El Festival de les Arts i el BigSound hauran de canviar d'ubicació arran d'una sentència judicial
-
Calculadora de sou | Cobres molt o poc respecte a la mitjana de la població valenciana?
-
Complicat rescat a València: salven un operari atrapat mentre podava una palmera
-
Un accident en l’A-7 a la Llosa de Ranes genera més de quatre quilòmetres de retenció cap a València
-
Descens generalitzat de les temperatures i vent huracanat al nord de Castelló
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes després de l'entrada en vigor de la reducció de preus