El TAU Castelló cau davant del seu públic contra el Palma
Els de Toni Ten perden de manera clara per 83-101 al Ciutat de Castelló
El TAU no ha pogut aconseguir la victòria en el partit que ha suposat el retorn del públic a les graderies del Ciutat de Castelló. El conjunt blanc-i-verd s'ha enfrontat al Bahía San Agustín de Palma, en duel corresponent a la jornada 14 de la LEB Or, amb victòria visitant per 83-101.
Els jugadors de Toni Ten no han tingut la nit i els illencs han sabut traure profit des del primer moment. El Bahía San Agustín ha pressionat molt bé en diverses fases del joc, forçant els dos contra un. La sensació de domini dels mallorquins durant tota la primera part s'ha posat de manifest en el resultat que reflectia el marcador al descans, 38-54, i en la figura de tres jugadors, Figueres, Harrell Jr. i Díaz, que se situaven per damunt dels deu punts.
El partit s'ha représ amb un TAU Castelló més intens en tasques defensives, però els mallorquins no han afluixat mai. Els últims minuts de partit han sigut un tràmit i el resultat final, 83-101, parla de la superioritat de l'equip de Palma, que s'emporta una merescuda victòria que els fa assolir la tercera posició.
Més llegit
-
FOTOGALERIA | Així serà la futura Estació Central de València
-
Detenen un home a Torrent per presumptament maltractar i amenaçar la parella embarassada
-
Mor una dona de 76 anys després de quedar atrapada amb la cadira de rodes en l'elevador del seu xalet a Xàbia
-
Detenen el presumpte agressor del treballador municipal de Xilxes, que continua hospitalitzat
-
Mor un copilot i el pilot queda ferit molt greu al Ral·li de la Ceràmica a Castelló
-
Els examinadors de les EOI valencianes no descarten vaga durant els dies d’exàmens orals i escrits, que arranquen l'1 de juny