La sub-20 de Josep Puerto jugarà els huitens de l'Europeu contra la invicta Lituània
El jugador d'Almussafes va ser el màxim encistellador de l'últim partit, amb 14 punts contra Croàcia.
La selecció espanyola sub-20 ha acabat la primera fase de l'Eurobasket d'Alemanya amb un balanç negatiu d'una victòria i dos derrotes, i per tant l'última del grup B. Tot i això, gràcies al format del torneig tindrà l'opció de jugar els huitens de final dimecres a les 13:30 h contra Lituània, primera del grup A.
El jugador del València Basket Josep Puerto ha sigut protagonista en els tres partits de la primera fase, però especialment en el tercer enfrontament, disputat ahir contra Croàcia, en què va anotar 14 punts i va capturar 4 rebots. Tot i això, el baix rendiment de l'equip en el triple, amb un 21% d'encert, va fer impossible la victòria contra una Croàcia que sí que va llançar amb solvència des del perímetre (47,8% triples).
Precisament en eixa faceta és en la que Puerto està rendint a menor nivell amb un 2 d'11 des de la línia de 6,75 m en el torneig. En canvi, la mitjana de 10,3 punts per partit i els 4,7 rebots indiquen un bon paper del d'Almussafes, que millora la qualitat respecte de tornejos internacionals anteriors en què ha participat.
Tots els equips passen a huitens de final
A partir de dimecres comencen les rondes eliminatòries. Esta primera fase ha servit per a quadrar els encreuaments i a causa de la mala classificació d'Espanya, els homes de Luis Guil han quedat emparellats amb la invicta Lituània.
Dimecres es juguen tots els partits d'esta ronda de huitens de final i Espanya jugarà en el primer torn, el de les 13:30 h contra una de les millors seleccions del torneig fins ara. Els espanyols intentaran sorprendre i continuar endavant en aquest Europeu.
Més llegit
-
MAPA | Quant i on va ploure en l’últim episodi de pluges a la Comunitat Valenciana
-
Seguix per À Punt la programació especial del 9 d’Octubre
-
La Fiscalia dels Emirats Àrabs qualifica de terrorista l’incident en un vol de Flydubai
-
La legislatura en l'aire: Sánchez reflexiona si avança les eleccions després del rebuig del Congrés als decrets d’habitatge
-
Sumar anunciarà el 17 d'octubre un nou partit, amb el nom de Front Ampli, i el cap de llista per a les pròximes eleccions generals
-
Alacant Gastronòmica reunix 270 expositors i més de 500 activitats