Comença la final a quatre de l'Eurolliga
Seguix el partit en directe en el el programa Punt a punt, d'À Punt Ràdio
Setmana històrica per al València Basket. El conjunt taronja disputarà este divendres unes semifinals de la final a quatre per primera vegada. Ho farà contra el Reial Madrid, campió de la competició en moltes ocasions. Concretament, ho ha fet en onze vegades, contant edicions prèvies a l'Eurolliga de la manera com se la coneix hui.
Per al València Basket és l'ocasió ideal per a lluitar pel màxim títol continental de bàsquet. Després d'una gran primera fase immaculada en què va acabar segon de la lliga regular, els de Pedro Martínez aconseguiren superar l'eliminatòria contra el Panathinaikos remuntant de manera inimaginable un 2-0 en contra.
Mèrits de sobra per a un equip que compta amb el millor jugador jove de la fase regular i millor jugador dels play-offs, en mans de Jean Montero, i amb el millor entrenador, segons ha atorgat la competició.
El València Basket va viatjar dimecres a terres gregues, on ha fet els últims entrenaments de l'equip i totes les compareixences davant dels mitjans de comunicació. El partit serà divendres en el segon torn, a les 20:00 hores, i després que s'ha disputat la primera eliminatòria entre l'Olympiakos i el Fenerbahçe.
El guanyador de cada partit es vorà les cares en una final que es jugarà diumenge, en la qual el conjunt taronja podria fer història i que podria comptar a les graderies amb centenars d'aficionats que ja han confirmat la presència, almenys en el partit de semifinals.
Com a curiositat d'enguany, l'Eurolliga ha suprimit el partit pel tercer i quart lloc.
Més llegit
-
La fallera major de València de 2024, María Estela Arlandis, nomenada assessora de la Vicepresidència Segona del Consell
-
Educació espera el document dels docents per a reprendre la negociació i els sindicats diuen que l'entregaran abans de dilluns
-
Les primeres indagacions apunten al "factor humà" com a origen de l'incendi a l'Hospital de Torrevieja
-
Reobrin l'autovia d'Almansa a Xàtiva després de vora dos hores tallada per un accident
-
Els docents traslladen la contestació al carrer, en el dècim dia de vaga, amb la negociació en via morta
-
Un total de 270 càrrecs directius de centres educatius públics presenten la dimissió en bloc