El Perfumerías Avenida ajusta la part alta de la Lliga (76-73)
L'equip de Salamanca ha tornat a derrotar el València Basket, que continuarà com a líder, però es queda sense marge d'error
El València Basket ha tornat a perdre contra el Perfumerías Avenida (76-73), esta vegada a Salamanca, i veu com la lluita pel primer lloc en la fase regular de la Lliga Femenina Endesa s'estreteix. L'equip taronja ha sigut superior en la primera part, però ha acabat caient en un mal segon temps.
La igualtat ha sigut la tònica en l'inici del duel, en què les defenses s'han imposat als atacs (16-17). Però un gran segon quart ha donat a les jugadores de Rubén Burgos una renda interessant de deu punts en el descans (29-39), liderades per Kayla Alexander, que ha acabat el partit amb 23 punts i com a màxima anotadora.
L'avantatge s'ha esfumat en un tres i no res i l'equip local ha aconseguit tancar el tercer quart per davant en el marcador (55-54). Les de Salamanca han començat millor l'últim quart i han gaudit d'una renda de set punts (69-62). I en pitjor moment ha aparegut la millor versió del València Basket, amb un parcial de 0-9 per a capgirar novament el marcador (69-71). Però un triple de Silvia Domínguez i uns mals últims atacs han condemnat les taronja, que s'han queixat d'una falta clara sobre Leo Fiebich en l'última acció, que els àrbitres no han volgut xiular.
Més llegit
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
A presó un cirurgià per agredir sexualment una pacient durant una operació a Múrcia
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo