Marta Suárez, primer fitxatge del nou València Basket
L'ala pivot asturiana, que ha estat triada en el número 16 del draft de la WNBA, reforçarà l'equip taronja la temporada que ve
Quan encara s'està celebrant el quart títol de la Lliga Femenina Endesa, l'activitat en els despatxos del València Basket no cessa. Segons ha pogut confirmar À Punt, Marta Suárez es convertirà en el primer fitxtatge del club taronja per a la temporada que ve. L'ala pivot asturiana, que ha estat triada en el número 16 del draft de la WNBA, està jugant actualment en la Lliga de Desenvolupament americana.
Després de fer-se oficial la marxa de Leo Fiebich i Awa Fam, s'espera que en els pròxims dies hi haja més moviments en forma d'eixida. De fet, hi ha dos baixes més ja confirmades, Queralt Casa i Cristina Ouviña. Per tant, s'espera un estiu mogudet, en què caldrà fer una gran renovació de la plantilla.
Més llegit
-
Tempestes localitzades al nord de vesprada en una setmana marcada per la calor
-
Vàters japonesos quilòmetre zero: neteja automàtica fabricada a Picassent
-
Educació ajorna una setmana les proves d'accés a les FP per la vaga educativa
-
El València Basket celebra el quart títol de Lliga
-
Juanma Moreno aposta per un govern en solitari a Andalusia i Vox no té pressa per demanar "butaques"
-
Quines són les opcions dels nostres equips en Primera Divisió?