L’HLA s'imposa en el primer partit de la fase d'ascens a la LEB Or
L'equip alacantí de l’HLA de bàsquet ha guanyat el primer partit de la fase final per a pujar a la categoria LEB Or després d'imposar-se en la pista del Zornotza.
Una espectacular remuntada ha donat a l'HLA Alacant la primera victòria en la fase final per a pujar a la LEB Or. Un total de 12 equips competeixen en una fase en què el conjunt alacantí ha debutat visitant el Zornotza de Biscaia. El club local començà molt fort i arribà al descans amb un avantatge de cinc punts i un marcador de 45 a 40, tot i que va gaudir de diferències més amples en els primers 20 minuts de joc.
Malgrat anar 16 punts per davall en el segon quart (41-25), l'equip alacantí, dirigit per Pedro Rivero, va protagonitzar una reacció sorprenent i un parcial al seu favor d’1-23 en el tercer quart, una remuntada que va fer possible el miracle.
Amb la millora en el joc, el triomf va viatjar a la comarca de l'Alacantí per un definitiu 78-91. La contribució de Schmidt (29 punts i 7 triples) i Pitts (21 punts i 5 triples) va ser clau en la consecució de l’onzena victòria consecutiva d'un HLA que està en ratxa.
La segona jornada es jugarà aquest dissabte 2 de març a les 17:00 h al Centre de Tecnificació d'Alacant, on l’HLA rebrà el Cantàbria Estela.
Més llegit
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Cremen el cotxe d'un dels detinguts pel tiroteig a Alzira en què va morir un home
-
La Diputació de València anuncia el tancament del Teatre Principal per danys estructurals
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
Detenen a Alcoi set persones per explotació sexual a dones i alliberen cinc víctimes