L'Ensino, rival taronja en quarts
El València Basket de Rubén Burgos ha perdut per 67-60 contra el Jairis en l’última jornada
El València Basket ja coneix el rival per als quarts de final del play-off de la Lliga Femenina Endesa. El conjunt taronja s’enfrontarà a l'Ensino Lugo, que ha aconseguit la classificació després d’imposar-se a l’Estudiantes en l’última jornada, aprofitant també la derrota del Leganés contra el Baxi Ferrol.
L’equip que dirigix Rubén Burgos ha tancat la fase regular amb una derrota a la pista del Jairis (67-60). El conjunt valencià no ha pogut capgirar el marcador en un duel marcat per la igualtat, amb parcials de 16-11, 19-17, 15-19 i 17-13. Elena Buenavida ha sigut la màxima anotadora, amb 13 punts.
El València Basket ha acabat tercer la fase regular, tal com ja tenia assegurat, després d’una recta final irregular en la qual ha encadenat dos victòries i tres derrotes després de proclamar-se campió de la Copa de la Reina de bàsquet.
Els quarts de final es disputaran a doble partit, amb l'anada a Lugo el 30 d'abril i la tornada al Roig Arena el 3 de maig, i amb l’objectiu de continuar en la defensa del títol de Lliga. En cas de superar l'eliminatòria, el conjunt taronja no tindrà el factor pista en unes hipotètiques semifinals contra el Girona ni en una possible final contra el Saragossa.
En la resta de la jornada, l’Araski ha certificat la permanència en la categoria, mentre que el Joventut Badalona acompanya el Gran Canària a la Lliga Femenina Challenge, completant així el mapa definitiu abans de començar el play-off.
Més llegit
-
Troben mort el jove desaparegut que es banyava al riu Xúquer
-
À Punt, primera televisió pública que emet corregudes de Sant Fermí 20 anys després
-
Ontinyent i Xàtiva registren la temperatura màxima més alta de tot Espanya, amb 43,7 °C
-
L’alcaldessa de València declara que no va rebre cap avís des de la Generalitat el dia de la dana
-
La Comunitat Valenciana registra la temperatura més alta d'Europa amb 45,5 ºC a la Pobla Llarga
-
El partit d'Espanya contra Portugal reduïx un 26% el consum d'aigua a València