Juan Antonio Orenga, nou entrenador del TAU Castelló
El club ha fitxat l'exseleccionador espanyol per a tractar d'ascendir a la lliga ACB
El TAU Castelló ha fitxat l'exseleccionador espanyol, Juan Antonio Orenga, per a fer-se càrrec del primer equip després que Toni Ten l'abandonara en acabar la temporada.
Orenga, nascut a la ciutat de la Plana, va jugar en equips com el Reial Madrid, l'Estudiantes o l'Unicaja i va ser internacional amb la selecció en 128 ocasions. Com a entrenador, Orenga va començar en l'Estudiantes abans de passar a formar part del cos tècnic de Sergio Scariolo en la selecció espanyola.
Amb l'eixida de l'italià l'any 2013, Orenga va passar a ser seleccionador, però després de perdre en quarts de final del Mundial 2014, va ser destituït. Després de diversos anys en què ha estat dirigint a Àfrica i Àsia, ara Orenga torna a Espanya, per a fer-se càrrec de l'equip de la seua ciutat natal i tractar d'ascendir-lo a la lliga ACB.
Més llegit
-
Mascletà en directe del dilluns 2 de març de les Falles 2026 de València
-
La família de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca denuncia "assetjament" i "amenaces"
-
Arriba Regina carregada d'inestabilitat: núvols, pluges i pols en suspensió que marcaran una setmana passada per aigua
-
La guerra dels Estats Units i Israel contra l’Iran s'escampa a gran part del Pròxim Orient
-
Borrasca Regina a la vista
-
Una col·lisió a la pista de Silla n'agreuja la retenció i deixa vora deu quilòmetres de cues