Javier Torralba, nou entrenador del València Basket
El tècnic català, que substituirà Rubén Burgos, firma per tres temporades amb el club taronja
Javi Torralba serà el nou entrenador del València Basket. El tècnic català de 44 anys, que firma per a les tres pròximes temporades, serà el substitut de Rubén Burgos en la banqueta taronja. Fins ara entrenava el Segle XXI d'Esplugues de Llobregat, de la Lliga Femenina 2, a més de ser ajudant en les categories inferiors de la selecció espanyola. No té experiència en el primer nivell competitiu i la seua trajectòria sempre ha estat lligada al bàsquet de formació.
Torralba va coincidir amb Rubén Burgos en la selecció espanyola femenina U20 que es va proclamar campiona d'Europa el 2022, amb jugadores com Elena Buenavida, amb qui coincidirà ara en el València Basket. El seu actual equip, el Segle XXI, de la tercera categoria del bàsquet estatal, és un club de formació vinculat a la Federació Espanyola de Bàsquet. Per això, tot i proclamar-se campió del seu grup, no va optar a l'ascens de categoria.
El tècnic català liderarà el renovat projecte taronja. Per ara, la plantilla compta amb Leticia Romero, Raquel Carrera, Elena Buenavida i María Araújo, i amb l'únic fitxatge fins a hui, Helena Pueyo. A elles s'han de sumar Alicia Flórez, que tornarà a l'equip taronja després de la cessió a l'Ensino Lugo i el seu pas per la WNBA, i també Marta Suárez, que s'espera que siga una de les pròximes incoporacions que s'anuncien.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
Rescaten un xiquet assentat sobre un aparell d’aire condicionat exterior al pis 21 d'un edifici de Benidorm
-
L'incendi forestal de Benifairó de les Valls, a pocs quilòmetres del foc de la Vall d'Uixó, queda estabilitzat
-
L'incendi de la Vall d'Uixó obliga a desallotjar més de 16.000 persones mentre continua fora de control
-
Extingit l'incendi de vegetació prop de l'Oceanogràfic que ha generat una gran fumeguera visible des de diversos punts de València
-
Tres joves valencians creen una 'start-up' que ja ha estalviat prop d'un milió d'euros en factures de llum i gas