Directes
Ara en la televisió
TERRITORI EN CONCERT
Ara en la ràdio
LA VESPRADA D'À PUNT (reemissió)

Espanya, campiona d'Europa de bàsquet 3x3

El combinat espanyol està encapçalat per les valencianes Sandra Ygueravide i Vega Gimeno

L'equip espanyol format per Sandra Ygueravide, Vega Gimeno, Juana Camilion i Gracia Alonso de Armiño / @BaloncestoESP

La selecció espanyola femenina de bàsquet 3x3 ha conquistat este diumenge a Viena la Copa d'Europa després de véncer França per 19-11 en una final que va dominar de principi a fi, amb protagonisme per a les dos valencianes que formen el quartet espanyol, Sandra Ygueravide i Vega Gimeno.

Just viny dies després de guanyar la plata en els Jocs Olímpics de París, Gracia Alonso d'Ermini, Juana Camilión, Vega Gimeno i Sandra Ygueravide s'han proclamat campiones d'Europa en un torneig on han destacat des del primer dia i del qual han eixit invictes.

En la final, Espanya no ha donat opció al seu rival, a qui ha destrossat a punts dobles, des de la línia del triple, i ha desenvolupat el millor joc en una competició que ja era bo fins ara. Abans de derrotar França, les jugadores espanyoles havien deixat arrere l'Azerbaidjan, Àustria, Ucraïna i Polònia per a acabar sumant el seu segon títol europeu després del que van aconseguir a París l'any 2021.

També et pot interessar