Espanya, campiona d'Europa sub 16 per sisena vegada
L'equip dels jugadors de l'Alqueria del Basket Dídac Cebolla i Sergi Kemu i dels tècnics taronja Xavi Albert i Ferran Pizcueta s'ha imposat a Itàlia per 68-77
La selecció espanyola sub 16 de bàsquet s'ha proclamat campiona d'Europa per sisena vegada en la història en derrotar Itàlia per 68-77 en la final disputada a Skopje (Macedònia). Quatre integrants d'aquest equip formen part de la família taronja: els jugadors Dídac Cebolla i Sergi Kemu i els tècnics Xavi Albert i Ferran Pizcueta.
Espanya ha portat la iniciativa en els primers minuts i ha disposat d'una renda màxima de dotze punts a l'inici del tercer període, però Itàlia s'ha refet i ha aconseguit situar-se per davant en l'últim quart (63-62). Tot i això, els espanyols no s'han posat nerviosos i han recuperat el control per a imposar-se amb solvència.
Amb aquest triomf, la selecció espanyola s'ha convertit en l'equip amb més títols europeus en la categoria, sis. El d'aquest any se suma als de 2006, 2009, 2013, 2016 i 2019. Aquesta és la setena medalla del bàsquet espanyol aquest estiu, després de l'or en el Mundial sub 19 masculí, les plates en el Mundial sub 19 masculí, l'Europeu absolut femení i l'Europeu sub 18 masculí; i els bronzes en els Europeus sub 20 i sub 18 femenins.
Més llegit
-
Una investigació de la UV troba una trentena d'agents infecciosos en la zona dana, tots patògens per als humans
-
Sánchez diu que no "tirarà la tovallola" després de dir que és un polític net i Feijóo li demana que torne el botí i convoque eleccions
-
Mor un home de 53 anys per colp de calor a la província d'Alacant
-
Controlat l'incendi a l'avinguda del Port de València amb almenys setze ferits per inhalació de fum
-
El Consell autoritza d’urgència obrir les comportes de l’Albufera per a millorar l’aigua i abaixar la temperatura
-
València aprovarà en el ple d’este mes que el topònim en valencià porte l’accent tancat