Espanya s'assegura el preolímpic després de tombar Alemanya (67-42)
Raquel Carrera ha secat la seua campanya en el València Basket Marie Gülich, una de les estreles de la selecció alemanya
Espanya ha passat per damunt d'Alemanya, lluitarà per les medalles contra Hongria i tindrà garantida una plaça per al preolímpic, primer pas per a disputar els Jocs Olímpics de París.
Les de Méndez trenquen la maledicció dels quarts de final, ronda en la qual havien caigut en els últims dos campionats, l'últim a València. I ho han fet firmant el millor partit del torneig, amb una gran labor defensiva.
La defensa d'Espanya i els nervis per tornar a aquest encreuament després de més d'un quart de segle han paralitzat Alemanya, més cansada a més per haver jugat els huitens de final, dels quals es va alliberar el rival.
L'exjugadora del València Basket Laura Gil ha sigut la màxima anotadora del partit, amb 13 punts, seguida de Quevedo (11), Cazorla i la taronja Queralt Casas.
Més llegit
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste
-
Les víctimes de la dana afirmen que no es reuniran amb Pérez Llorca si no retira l'acta de diputat a Mazón
-
Cauen 210 bombones de butà en rebentar una roda del camió que les transportava per l'A-7
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit
-
Hugo Duro rescata un punt contra el Sevilla (1-1)