Directes
Ara en la televisió
ATRAPA'M SI POTS
Ara en la ràdio
LA VESPRADA D'À PUNT (reemissió)

Desena victòria del València Basket en l'Eurocup

L'equip taronja se situa líder provisional del grup B en véncer per 77-88 a la pista del Bourg

Victòria del València Basket a la pista del Bourg / Jacques Cormareche

El València Basket allarga la bona dinàmica i aconsegueix la seua desena victòria en Eurocup. Els de Peñarroya se situen líders provisionals del grup B de la competició europea en guanyar a la pista del Bourg francés per 77-88

L’inici del partit ha sigut de clar domini valencià, amb intensitat, imposant la seua defensa i bon treball en el joc interior, amb uns destacats Labeyrie i Tobey, que s’han mostrat imparables en estos primers minuts de duel. Ara bé, l’equip local ha reaccionat al final del temps inicial, protagonitzant una remuntada que els ha fet situar-se a un punt dels valencians dos minuts abans que finalitzara el quart. El triple del jugador del planter taronja Guillem Ferrando tornava a distanciar al València Basket en el marcador, per a concloure el primer temps amb un resultat de 22-26.

A l’inici del segon quart s’ha tornat a obrir l’escletxa amb els triples del València Basket, que s’estava mostrant molt efectiu en els llançaments des dels sis metres. Superioritat dels valencians, però els locals tornaven a reaccionar igual que en la primera part i han remuntat amb dos triples seguits de Pelos i Sulaimon. Aprofitant també les pèrdues dels de Peñarroya, el Bourg s’ha posat a tres del rival un minut abans del descans. Els dos equips han arribat a la meitat del partit amb marcador de 38-42.

Cistella del pivot del València Basket, Mike Tobey, a la pista del Bourg / Jacques Cormaréche

A la represa, dos triples i una cistella del Bourg posaven els francesos per primera vegada per davant dels valencians, llastats per les pèrdues de baló. Els valencians reaccionaven per a empatar el duel, però Williams tornava a avançar a l’equip local. De nou el triple de Prepelic posava el València Basket al partit, per empatar el duel tres minuts i mig abans del final del tercer temps. Les pèrdues, però, han continuat perjudicant els de Peñarroya i la cistella de Sulaimon sobre la botzina ha posat el marcador amb 63-58 al final del tercer temps.

En un últim quart lent i de poca anotació, el triple del base taronja Martin Hermansson tornava a empatar el duel i l’esmaixada de Jasiel Rivero posava per davant el València Basket. Els locals, però, no li han perdut la cara al partit i no han deixat als valencians incrementar la renda. Ara bé, un inspirat Klemen Prepelic tornava a aparéixer en escena i es convertia en fonamental per a l’equip taronja al final del partit amb el seu encert en els triples. Les cistelles de Jaime Pradilla i el triple de López-Arostegui ajudaven els valencians a posar-se deu punts per davant un minut abans del final, una renda que han sabut mantindre per a aconseguir la victòria, per 77-88.

També et pot interessar