La defensa de Claver a Doncic no és suficient per a frenar Eslovènia (87-95)
En quarts de final, Espanya s'enfrontarà als Estats Units.
La selecció espanyola ha perdut per 87-95 contra Eslovènia, en últim partit del Grup C del torneig masculí de bàsquet dels Jocs Olímpics de Tòquio 2020, per la qual cosa acaba segona de grup i s'enfrontarà en quarts de final contra els Estats Units, la millor segona classificada.
El guanyador de l'aparellament s'enfrontarà en semifinals al guanyador de l'Austràlia-Argentina. La resta de duels de quarts de final són França-Itàlia i Eslovènia-Alemanya, els guanyadors dels quals s'enfrontaran entre si en semifinals.
La defensa del valencià Víctor Claver sobre Luka Doncic no ha sigut suficient per a parar Eslovènia, que amb els altres jugadors del València Basket Klemen Prepelic i Mike Tobey ha reaccionat en l'últim quart.
Més llegit
-
Cauen 210 bombones de butà en rebentar una roda del camió que les transportava per l'A-7
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste
-
Mor el pilot valencià Enzo Badenas
-
L'Illa del Portitxol de Xàbia s'asseca
-
Detingut un home per amenaçar viatgers amb un ganivet en una estació del metro a Burjassot
-
Ferit un home després de ser apunyalat a l'antic llit del riu Túria a València