Cremà i renaixement a la Fonteta (69-64)
El València Basket pot assegurar el pas a la final de l'Eurocup divendres, després de començar amb triomf la sèrie contra l'Unics Kazan.
Divendres, a Rússia, el València Basket pot assegurar la seua presència a la final de l'Eurocup, després de començar amb triomf la sèrie que suposa la seua vuitena participació en les semifinals de l'Eurocup.
Tot el partit a remolc
El partit a la Fonteta semblà la metàfora d'una cremà. Durant els minuts previs, el dispositiu de foc d'artifici es preparava en forma d'animació especial a la graderia. D'altra banda, durant els tres primers quarts del partit es va veure un València Basket que patia i es cremava davant un Unics Kazan que va semblar superior fins als últims deu minuts. L'arbitratge va semblar desconcertant i activà el públic en forma de xiulits, com un espectacle pirotècnic que es retarda.
Insospitat plàcid final
La nostàlgia de veure un equip amb somnis truncats, inferior, cremant-se, es tornà de sobte en renaixement i il·lusió renovada quan Will Thomas entrà en escena al minut 35 per a posar per davant l'equip de Ponsarnau per primera vegada en el partit. I així fins a un insospitat plàcid final. D'igual manera que en els cicles fallers, el club treballa en el projecte de l'any que ve. El somni és l'Eurolliga i el bitllet passa per guanyar l'Eurocup.
Les defenses decideixen
San Emeterio i Tobey van ser els màxims anotadors del València Basket, amb 14 punts, seguits de Matt Thomas, amb 13, en un partit que va destacar pel baix tanteig (69-64) i per les moltes errades i pèrdues en atac. Les defenses van decidir un duel prel·ludi de la cremà fallera i, sobretot, de la possible quarta Eurocup de la història del club de la Fonteta.
Més llegit
-
L'Audiència avala que Mazón es persone en la causa penal sobre la dana contra el criteri de la jutgessa
-
Rovira: "És el pressupost més alt d'Educació i la pujada de 200 euros situa el professorat entre els més ben pagats d’Espanya”
-
Mor un bebé de setze mesos a Sevilla per cremades quan el banyava la parella de sa mare
-
El professorat torna a manifestar-se a València, Castelló i Alacant en el 17é dia de vaga indefinida
-
El València Basket i el repte d'un play-off il·lusionant
-
L'ensenyament concertat valencià comença la primera jornada d’aturades per la falta d'avanços en la negociació amb Educació