Anna Gómez guia el València Basket en la primera victòria a casa (89-62)
La base valenciana, amb 11 assistències, ha comandat el bon joc coral de les seues jugadores per a doblegar el Mann Filter de Saragossa.
El València Basket Femení s’ha enfrontat a la Fonteta contra el Mann Filter Casablanca de Saragossa en la quinta jornada de la Lliga Dia. Les jugadores de Rubén Burgos buscaven la primera victòria a casa després d’aconseguir el primer triomf en la màxima categoria en el partit anterior que van disputar a Sant Sebastià.
L’inici del partit ha sigut dominat per la tripleta taronja formada per Anna Gómez, María Pina i Meiya Tirera. D’altra banda, el conjunt de Saragossa ha aprofitat els tirs lliures per a mantindre’s prop en el marcador.
En el segon quart el València Basket ha xafat l’accelerador i s’ha disparat en el marcador fins a aconseguir un avantatge de 23 punts respecte de les seues rivals, i ha arribat al descans amb un 44-21. El parcial de 24-4 deixava el partit encarrilat per a les valencianes.
De fet, la segona part no ha fet més que confirmar la superioritat a la pista del València Basket, que ha mantingut les diferències fins al final de partit, i encara més, les ha ampliades amb el 89-62 final.
Entre el bon joc coral de l’equip taronja cal destacar la gran direcció de la valenciana Anna Gómez, que ha acabat amb 11 assistències i amb un 19 de valoració. Mentre, la pivot Meiya Tirera amb 22 punts, i les exteriors Maria Pina i Irene Garí amb 17 i 14 punts respectivament, han catapultat l’equip cap a la victòria final.
Més llegit
-
Troben un conductor mort dos dies després de patir un accident a Pedreguer
-
El millor restaurant d’Espanya per a persones celíaques està a València
-
Detenen un home a Antella per la mort de nou cadells de podenc valencià
-
Detingut a Algemesí per deixar la pròpia iaia amb 47 euros després d'haver-li'n estafat més de 85.000
-
La Guàrdia Civil carrega contra un grup de joves d'origen marroquí en la quarta nit d'aldarulls a Torre Pacheco
-
Reobertes la platja del Fortí de Vinaròs i les tres que tenien prohibit el bany a Dénia, mentre tanca la del Mal Pas de Benidorm
Més vist
Més escoltat
-
14.07.2025 | 90 minuts
-
15.07.2025 | “Gran pantalla”: les sales de cine aposten per la tecnologia immersiva per a atraure el públic
-
15.07.2025 | Cheste, un baluard de l'esperanto
-
15.07.2025 | 90 minuts
-
14.07.2025 | Nova edició de l’Expedició Juvenil Cavanilles per la comarca de la Serrania
-
14.07.2025 | “Fil d’Irene”: 'Els ponts de Madison', una història d’amor i renúncia en la maduresa