Ángela Salvadores, primer fitxatge del València Basket
La base-escorta de 24 anys ha destacat en la lliga turca defensant la samarreta del Besiktas
L’aposta del València Basket per a la pròxima temporada és retocar el mínim possible la plantilla. I l'elegida és Ángela Salvadores. Es tracta d’una base-escorta de 24 anys que arriba després de destacar en la lliga turca defensant la camiseta del Besiktas, on ha encistellat 19,8 punts per partit de mitjana.
Salvadores sap el que és estar en el focus dels mitjans des de molt jove. En 2014 convertia 40 punts en la final del Mundial contra els Estats Units. La FIBA la triava com a millor jugadora jove d’Europa, però el salt al professionalisme va ser més complicat del que esperava.
Com moltes altres jugadores, Salvadores va decidir fer les maletes i en les dues últimes temporades ha fet les seues millors xifres, primer al Virtus de Bolonya i aquesta temporada al Besiktas.
Més llegit
-
El gran sopar de la nit de Nadal: una tradició castellana que va arribar amb la televisió
-
Un potent raig de llum enlluerna un pilot d’avió que sobrevolava el Campello
-
El Nadal més car de la història: els productes típics de la taula es disparen un 10% en menys d'un mes
-
Nadal gris i fred
-
Feijóo remet a la jutgessa els whatsapps amb Mazón el dia de la dana
-
Deu museus municipals de València es transformen en espais d’oci per Nadal