Alba Torrens: "He tingut ofertes d'Espanya i de l'estranger"
La jugadora balear ha signat per una temporada amb l'equip taronja
Alba Torrens, el gran reforç del València Basket, ja està concentrada amb la selecció. Abans de tornar a la rutina, ha carregat piles a Mallorca. Des de casa ens explica les claus de la seua decisió de jugar a València.
El projecte del València Basket ha aconseguit que Alba Torrens pose punt final a una trajectòria d'onze temporades jugant a Turquia i Rússia.
És una de les grans estreles del bàsquet europeu. Acumula sis Eurolligues, amb tres equips diferents, però afronta el nou repte amb la màxima humilitat.
La guerra la va obligar a abandonar el Lekaterinburg rus i, ara, amb 33 anys, no li han faltat ofertes.
De moment, només fitxa per una temporada. A partir d'octubre la Fonteta disfrutarà de la qualitat i els punts d'Alba Torrens.
Més llegit
-
Mata el veí d'una punyalada al coll a Benimàmet després de discutir pel volum de la música
-
Intercepten el conductor d’una moto circulant a 194 km/h en un tram limitat a 80 a la CV-30 a València
-
La cap de Meteorologia d'À Punt defén que la dana se sabia des de quatre dies abans: "La magnitud era històrica"
-
Camps presenta una enquesta que el situa com a guanyador del congrés del PPCV enfront de Llorca i Catalá
-
La Crida dona la benvinguda a les Falles 2026 amb el foc com a lema i protagonista de l'espectacle
-
Les primeres associacions de víctimes qüestionen a les Corts la "falta" d'avisos i el "retard" en la resposta a la dana