Adeu a l'Eurolliga amb derrota
L'equip taronja ha perdut per 85-71 contra el Barça i acaba la competició en tretzé lloc
El València Basket ha acomiadat l'Eurolliga amb la denovena derrota de la temporada, que el deixen com a tretzé classificat de la màxima competició continental. L'equip taronja ha perdut per 85-71 contra el Barça al Palau Blaugrana en un altre mal partit dels d'Àlex Mumbrú.
Els taronja han començat bé el duel, amb un gran encert cara a cistella que els ha valgut per a posar-se per davant en els primers minuts. Però un parcial d'11-0 ha capgirat el marcador, tot i que la reacció al final del primer quart ha igualat novament el partit (24-21). El guió s'ha repetit en el segon període, el Barça ha agafat una renda d'onze punts, però el València Basket ha tornat a reaccionar per a anar-se'n al descans només cinc punts avall (51-46).
En la represa, els blaugrana, que es jugaven el segon lloc, han apujat el ritme i els de Mumbrú ja no han sigut capaços de seguir-lo. Jared Harper, amb 14 punts, ha sigut el millor jugador taronja.
Més llegit
-
La CSIF i l'ANPE accepten l'increment salarial i trenquen la unitat sindical
-
Educació cita els sindicats docents esta vesprada després de rebre la nova proposta per a desconvocar la vaga
-
L’activista valenciana Emilia Nacher relata en À Punt les tortures patides després de la intercepció de la Flotilla cap a Gaza
-
Un jove de 18 anys mort i quatre ferits en caure un cotxe per un bancal de 150 metres a Polop
-
L'aprenentatge de llengües retarda l'aparició de malalties cognitives
-
L'alcaldessa de Torrent va dir a Mompó a les 18 h que s'havia desbordat el barranc de l'Horteta i a Argüeso a les 19 h que hi havia un mort