“Puja a l’onada”, el repte de TikTok que fomenta les matriculacions en valencià
La campanya que ha creat Escola Valenciana va dirigida a l’alumnat de secundària per a promoure l’ensenyança en valencià
“Puja a l’onada, matricula’t en valencià” és la nova campanya d'Escola Valenciana per a engrescar els joves a matricular-se, ressaltant els avantatges que té estudiar en valencià, ja siga per l’ambient com per les amistats i el coneixement de noves llengües per a mirar cap al futur. La finalitat és que els joves s’interessen per la llengua i que s’origine “una onada de matriculacions”, segons ha indicat l'organització en un comunicat.
Per tirar avant aquesta campanya, han creat un repte de TikTok protagonitzat pels tiktokers Sílvia P. Sesé (@MissTagless), Fran Tudela (@CabraFotuda), Ana Pérez (@Socundinosaure), Júlia Escrivà (@juescriva) i Clara Cerdán (@figamon). A més, també hi participa Carmen Aguado, la cantant de JazzWoman, que posa la música de la campanya amb la cançó "Amor i amistat", provinent del seu àlbum Malèfica.
El repte consisteix a promoure una coreografia per a TikTok, instant que els joves la realitzen i difonguen les matriculacions en valencià per al curs vinent.
Aquest repte anirà al ritme d'"Amor i amistat" perquè reflexa el que es vol aconseguir en la campanya, ja que “no només és aprenentatge de llengües, millors competències i perspectives de futur, sinó que també representa relacions socials, amistats i fer colla”.
Més llegit
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria
-
Avís taronja i groc per tempestes i granís en bona part de la Comunitat Valenciana esta vesprada
-
La Generalitat llança noves ajudes per als vehicles sinistrats en la dana
-
Investiguen com un nou cas de violència de gènere l'assassinat d'una dona a mans d'un home a la Corunya
-
L'executiva federal del PSOE es reuneix este dilluns per primera vegada després de la dimissió de Cerdán
-
Atenció amb les tronades fortes dimarts de vesprada