“Puja a l’onada”, el repte de TikTok que fomenta les matriculacions en valencià
La campanya que ha creat Escola Valenciana va dirigida a l’alumnat de secundària per a promoure l’ensenyança en valencià
“Puja a l’onada, matricula’t en valencià” és la nova campanya d'Escola Valenciana per a engrescar els joves a matricular-se, ressaltant els avantatges que té estudiar en valencià, ja siga per l’ambient com per les amistats i el coneixement de noves llengües per a mirar cap al futur. La finalitat és que els joves s’interessen per la llengua i que s’origine “una onada de matriculacions”, segons ha indicat l'organització en un comunicat.
Per tirar avant aquesta campanya, han creat un repte de TikTok protagonitzat pels tiktokers Sílvia P. Sesé (@MissTagless), Fran Tudela (@CabraFotuda), Ana Pérez (@Socundinosaure), Júlia Escrivà (@juescriva) i Clara Cerdán (@figamon). A més, també hi participa Carmen Aguado, la cantant de JazzWoman, que posa la música de la campanya amb la cançó "Amor i amistat", provinent del seu àlbum Malèfica.
El repte consisteix a promoure una coreografia per a TikTok, instant que els joves la realitzen i difonguen les matriculacions en valencià per al curs vinent.
Aquest repte anirà al ritme d'"Amor i amistat" perquè reflexa el que es vol aconseguir en la campanya, ja que “no només és aprenentatge de llengües, millors competències i perspectives de futur, sinó que també representa relacions socials, amistats i fer colla”.
Més llegit
-
Una caiguda mundial en el núvol d'Amazon provoca fallades massives en diverses plataformes i els pagaments amb targeta
-
La Fúmiga no farà més concerts de comiat al Roig Arena i al Palau Sant Jordi
-
Assalt en el Museu del Louvre: encaputxats roben nou joies de la col·lecció de Napoleó i l'emperadriu Josefina
-
Dos accidents multipliquen els embossos habituals en hora punta amb congestions a l'accés a València des de l'A-7 i la V-30
-
Consum obri un expedient sancionador a una promotora de festivals per pràctiques abusives
-
Un comerciant convertix la cara d’un lladre en xapes que s’esgoten en hores a València