Coco i Luna, els noms de gos i gossa més comuns a Espanya
Luna coincideix amb el nom de gossa més comú al món, però en el cas dels gossos el nom més triat a escala internacional és Max
Perquè posar-li el nom a un cadell no és tasca fàcil, pot ser aquests mapes et serveixen d'inspiració per a triar el dels vostres animalets de casa. En concret, parlem de gossos i gosses. Hi ha milers de noms, alguns divertits, altres que evoquen els de persones conegudes, o bé noms que t'identifiquen amb un territori lingüístic. Si parlem dels més comuns, al món, són Luna per a les femelles i Max per als mascles. A Espanya, els noms de gossa més comuns són Luna, Nala i Kira, i els de gos són Coco, Thor i Max.
Aquestes dades són fruit d'un estudi realitzat per l'asseguradora australiana d'animals de companyia Budget Direct, que ha seleccionat els deu noms de gossos i gosses més importants de cada nació mitjançant dades de registres públics de gossos, organitzacions benèfiques de benestar animal i proveïdors d'assegurances d'animals. L'equip de Budget Direct ha traçat un mapa per a mascles i un altre per a femelles per a mostrar-ne els resultats en cada país:
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Investiguen un possible vessament al riu Magre, on han eixit peixos morts surant
-
Almenys 25 ferits, tres de gravetat, en l'explosió d'un bar a Vallecas
-
Mor un home en l'explosió de gas d'un bar de Vallecas, amb almenys 25 ferits
-
Sueca torna a convertir-se hui en l'epicentre de la gastronomia en el 64é Concurs Internacional de Paella Valenciana
-
Així són les vivendes prefabricades per a famílies afectades per la dana