À Punt promou el pitching de l’Audiovisual Valencià

À Punt promou una trobada entre el sector audiovisual i les universitats.

À Punt promou el pitching de l’Audiovisual Valencià

 

La trobada és fruit d’un acord d’À Punt amb la Universitat de València, la Universitat Politècnica de València, la Universitat d’Alacant, la Universitat Jaume I de Castelló, la Universitat Miguel Hernández d’Elx i la Universitat Cardenal Herrera-CEU. Es tracta d’una iniciativa pionera que tindrà lloc el 14 de juny a l’Aula Magna de la Universitat de València.

El mecanisme de la trobada consistirà en la presentació d’un màxim de 5 projectes audiovisuals per part de cada universitat, que seran defensats per l’alumnat per un temps màxim de 15 minuts davant dels professionals del sector. En el cas que hi haja interés per les dos parts, en reunions individuals a porta tancada. Els projectes poden abastar qualsevol gènere audiovisual, tant de ficció com de no ficció, televisió, ràdio i nous formats per a websèries, les app, vídeojocs o mòbils, entre d’altres.

Es podrà presentar qualsevol treball realitzat durant el curs 2017-2018 per estudiants de graus o màsters de titulacions vinculades a la comunicació i els projectes hauran de trobar-se en fase de preproducció.

La memòria dels treballs presentats per l’alumnat ha d’incloure fitxa del projecte, sinopsi, tractament narratiu, pla de viabilitat, pressupost i el pla de finançament i explotació. També es pot presentar un clip d’un màxim de minut i mig que permeta fer un xicotet tast audiovisual del projecte.

Si els treballs presentats acaben realitzant-se, els crèdits del programa hauran d’incloure la participació i l’autoria de l’alumnat.

Des de hui, i fins al pròxim 30 d’abril, l’alumnat interessat pot presentar les seues iniciatives. Les bases de la convocatòria es poden consultar ací.

També et pot interessar

stats