El 112 rep 1,4 milions de telefonades a la Comunitat Valenciana durant el primer semestre de l’any

El telèfon únic europeu d'emergències dona servei els 365 dies a l'any, les 24 hores del dia.

Centre d'Emergències de la Generalitat
Centre d'Emergències de la Generalitat / GVA

El telèfon d'emergències 112 Comunitat Valenciana ha rebut en el primer semestre de l'any un total d'1.408.255 telefonades i ha gestionat un total de 370.446 incidents. El mes de juny ha sigut el que ha registrat més activitat, amb 249.211 telefonades, període que coincideix amb les vacances estivals de moltes persones i l'augment de turistes a la costa.

El telèfon únic europeu d'emergències 112 es va implantar al territori valencià el 21 de juny de 1999 i, des de llavors, ininterrompudament, ha donat servei els 365 dies a l'any, les 24 hores del dia.

Enguany el servei celebra el 20 aniversari i, des que va començar, ha rebut prop de 70 milions de telefonades.

Dels 370.446 incidents gestionats en el primer semestre de l'any, els sanitaris són els més habituals (54.796), seguits per les qüestions de seguretat (51.913) i les alteracions de la consciència (39.912). Del total d'incidents, 17.831 s'han classificat com a incendis.

També et pot interessar