À Punt s’uneix als Col·legis d’Administradors de Finques per a incrementar la sintonització

El conveni inclou la mediació del col·legi perquè els antenistes faciliten la millora en la recepció tècnica de la televisió pública en les finques i comunitats de propietaris.

À Punt visibilitzarà en programes i notícies tots els serveis que presten els administradors.

Sebastián Cucala, president del Consell General de Col·legis d'Administradors de Finques de la Comunitat Valenciana, i Alfred Costa, director general d'À Punt
Sebastián Cucala, president del Consell General de Col·legis d'Administradors de Finques de la Comunitat Valenciana, i Alfred Costa, director general d'À Punt / À Punt
03 de desembre 2021 - 12:40

La radiotelevisió pública ha firmat hui un conveni de col·laboració amb el Consell General de Col·legis d’Administradors de Finques de la Comunitat Valenciana per tal d’impulsar, entre altres accions, un pla que millore la sintonització de la televisió d’À Punt en tot el territori valencià.

Cal recordar que la sintonització a través de la TDT (Televisió Digital Terrestre) a les llars d’Espanya no depén directament de l’usuari en el cas de les finques, urbanitzacions o comunitats de propietaris que utilitzen antenes col·lectives. Des de la ressintonització amb motiu del 5G, moltes llars van haver d’adaptar la recepció de les seues antenes per a veure de manera òptima alguns canals, com ara À Punt. 

Aquesta acció també pretén afavorir la sintonització en aquelles zones geogràfiques on encara À Punt no apareix al comandament de la tele. Així “guanyarem en cobertura en tota la Comunitat Valenciana, i facilitarem la implantació d’À Punt en aquelles llars on, per diferents motius, no s’ha facilitat o no es té constància de la recepció del nostre senyal”, ha dit Alfred Costa, director general d’À Punt.  

À Punt per la seua part posarà en valor a través de la televisió, la ràdio i el web la tasca d’interés social que fan els administradors de finques col·legiats, com ara la gestió dels comptes, les reparacions, l’assessorament en obres, tramitació de subvencions, firma digital per a les relacions amb l’administració pública, el desenvolupament de la propietat o contractes d’arrendament.

En aquest sentit, per al president d’aquest col·legi, Sebastián Cucala, “aquest acord és molt important perquè donarà més visibilitat als nostres professionals col·legiats a tota la Comunitat Valenciana”. A més, “d’aquesta forma podem oferir a la ciutadania una informació més directa del seu treball a través del gran altaveu que suposa la radiotelevisió pública valenciana”, ha afegit Cucala.

L’acord inclou que els col·legis d’administradors faran ús del logo d’À Punt en el seu web i xarxes corporatives com a empresa col·laboradora i en tota la publicitat on faça menció a les entitats i firmes que cooperen amb ells.   

També et pot interessar

stats