Castelló-Màlaga: duel a Castàlia per a fugir del descens
El partit es podrà seguir en el programa Punt a punt de la ràdio d'À Punt
El Castelló rep este diumenge el Màlaga amb l'objectiu de retrobar-se amb la victòria i el gol per a evitar caure al descens contra un rival que també necessita els punts per a fugir de les posicions de perill.
L'equip orellut arrossega una ratxa negativa de dues derrotes consecutives en Lliga i l'eliminació copera contra l'Antoniano de Segona RFEF, a més de no haver marcat gol en els últims quatre partits que ha jugat.
Pablo Hernández recupera al brasiler Ronaldo Pompeu, que formarà d'inici en el centre del camp, i al central Agustín Sienra, mentre que és baixa Alberto Jiménez, que complix el segon dels dos partits de sanció que se li va imposar per la seua expulsió contra l'Albacete.
El Màlaga, entrenat pel castellonenc Sergio Pellicer, arriba a Castàlia amb la intenció d'enllaçar el seu tercer triomf després de guanyar a l'Andorra (4-1) en Lliga i a l'Estepona (1-3) en la Copa.
Més llegit
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
Vilaplana li hauria ensenyat a Mazón vora les 17:40 hores un vídeo d'À Punt en què es veia Utiel inundada
-
Presó per a la conductora del cotxe que va caure a l'aigua a Gandia i en el qual va morir una jove
-
La tradició de visitar el cementeri per Tots Sants es diluïx entre les noves generacions
-
El PPCV dona suport a Mompó com a candidat a les eleccions autonòmiques en cas que Mazón no s'hi presente
-
Feijóo i Mazón parlaran este diumenge per a “analitzar el context polític de la Comunitat Valenciana”